SophieKindgren

Alla inlägg under april 2011

Av sophie kindgren - 9 april 2011 11:19


Vi har ju bokat en stuga på Öland iår igen =) 

Böda är ju tyvär fullbokat, typiskt att det skulle sändas på tv o bli poppis ba för vi hittat ett favvo ställe =P   Aja, men Köpinsgvik blir nog lika bra om inte bättre då det är lite mer liv och rörelse där.  

dem har ju nån strand restaurang/pub, och även en brygga ut i vattnet  där dem har en bar, dåligt najs =P



Sen hade vi tur o hitta en liten 2mans stuga, fanns ju några på böda.
men på alla andra campingar så e de nästan bara 4mans stugor.

eftersom 2mans stugan va billigare så tänkte vi va 2 veckor, men då va den bara ledig en vecka! men det är ju bättre än inget. =)

får göra en liten roadtripp innan o stanna hos mina släktingar i sthlm/södertälje nån dag sen va hos mormor i kalmar nån dag innan öland =)  


om vi inte bokar en 4manna stuga på campingen bredvid, som vi funderar mest på, måste bara se så allt klaffar =P



bryggan



på bryggan



här är iaf vår söta lilla 2mans stuga =P

 



Av sophie kindgren - 8 april 2011 14:37

Medans jag ändå är på g med bloggningen så kommer ett till inlägg =P


På måndag ska jag börja praktisera, blir i 4 veckor! känns bra!

det ända som känns lite surt är att jag kommit ingång så bra med träningen!

jag och sandra började träna 1 mars, och det blir ju på förmiddagarna då man är arbetslös =P   men får göra som dem flesta och träna efter "jobbet"  =P 



kör alltid på ett intervall program på crossrampen som är 33 min.

fast senaste 2 veckorna kör jag det gånger två. 


 

så sammanlagt  idag blev  66 min,  ca 1,2 mil  och ca 900kalorier! 

vet inte om det är lite om man jämför med er andra, men jag jämför med mig själv... och när jag börja för en månad sen orkade jag knappt 10 min.


(och om ni undrar vad jag har för konstigt intervall program på bilden, så är de bara dem sista 5 min, som är "cooling down" man ser.  =P   )


Av sophie kindgren - 8 april 2011 14:07

  

 

ja såhär ser jag typ ut nu,    efter en misslyckad färgning av utväxten på mig själv som blev helt gul, fick ja gå till frissan, och då blev jag ultra blond,

med lite gula skiftningar kvar... såg ut som en albino...inte fint,

så hon slängde i lite mörkblonda slingor och en toning. så vart tusen ggr bättre! =)

är väl fortfarande lite skillnad på färgen på huvet och längderna.

men är ju bara mitt eget fel!


from nu ska jag inte fixa utväxten på mig själv! 

har ju lyckats förut, men dem 2 senaste gångerna så ha de bara blivit kaos! 

Ovido - Quiz & Flashcards