SophieKindgren

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

19 dec. Lite bilder

Av sophie kindgren - 19 december 2011 11:55

hej hopp, nu när man flyttat till hus så har man lite familj och släktingar som är nyfiken på hur man har det hemma. även kul för en själv och kolla tillbaka =)

Så kommer börja blogga igen, men ha lösenord på bloggen nu.


Kommer lägga ut mer bilder ikväll när jag kommer hem,


 här har jag tagit lite kort på hallen som blev klar igår.

 





Sen här har vi före och efter bild på badrummet som vi gjort om, vi har endast köpt nya badrums möbler,

toalett och handfat osv. vill egentligen kakla där inne, men det får blir i framtiden nån gång.

vart iaf tusen ggr bättre än innen =P 


FÖRE


EFTER. (det hänger en spegel ovanför handfatet idag, hade ingen bild på det)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie kindgren - 1 juli 2012 17:27

Igår var svärfar hos oss och hjälpte till att ta ner 2 träd på bakisdan.  Först hade det ena knäckts och gått sönder i vintras, sen knäcktes en till gren förra helgen.  Sen blev det skugga på hela baksidan efter kl 1...

Av sophie kindgren - 12 juni 2012 21:56

japp, och igår fyllde jag år och fick bla den här superfina lampan och super super fina ljuslyktan!  jag ska ta bort ljusstakarna i mitten oxå.. men dem får va där tills jag kommer på vad jag vill ha där =)        ...

Av sophie kindgren - 12 juni 2012 21:22

Här är lite nya bilder på köket. Nytt köksbord. Har dock inte bestämt än om bordet ska stå sådär eller på långsidan... =P                    .  Och här är gästrummet/kontor. det är inte heller helt klart. ( och gardinen ska int...

Av sophie kindgren - 12 juni 2012 18:33

  Tog bild på huste imorse, det ska målas klart då tidigare ägare inte hann de. (men får bli nästa sommar så vi satsar på insidan av huset först)        Baksidan.       blommor jag planterat! jag är en riktig amatör! men det är k...

Av sophie kindgren - 15 mars 2012 21:56

                                    Tjolahopp, idag har jag vart på stan med erika, hittade äntligen 2 sänglampor!  Och ramen.. och fågelholken som står i fönstret =) Köpte ju även spegeln jag har på golvet för...

Ovido - Quiz & Flashcards