SophieKindgren

Alla inlägg under december 2011

Av sophie kindgren - 23 december 2011 08:47

  

här ska tak och väggar målas...

-

-


 

nya golvet börjas läggas....

-

-

 

ena halvan av vardagsrummet ser väl ut såhär nu.. är ju inte klar än. ny tvbänk ska inhandlas och tvn ska upp på väggen... nya gardiner. saker på väggen ska upp.. osv.




-

Andra sidan av vardagsrummet. (matrums delen)

renovering pågår....

-

-

  

 

och såhär ser det ut nu.. men är inte heller klart. ska upp gardiner.. fundera på byta matgruppen osv.

 men är sånt man får fixa eftersom...

-

  


  

  

  



Kök

     

här ska tapet och matgrupp bytas ut.. ny kyl och frys ska även köpas i framtiden nån gång.


tänk om man kunde vinna pengar så man kunde köpa allt nytt direkt! =P

















   


Av sophie kindgren - 21 december 2011 09:47

Hej hopp.. Igår efter jobbet gick jag på stan med min kusin charlie, jag handla lite julklappar till julklapps leken som vi ska köra på uppesittar kväll.  sen köpte jag även hem lite krimskrams till huset =P


Tänk att det är jul om tre dagar!! 

Ja jag har hunnit få lite julkänsla iaf.

Granen är klädd, jag har gjort knäck och julskinka.

Ikväll ska jag slå in alla julklappar och så ska vi stor städa hemma!


ne nu är min rast på jobbet slut. så back to work =)



Nu har vi äntligen fått mera snö! mys mys!

Av sophie kindgren - 19 december 2011 11:55

hej hopp, nu när man flyttat till hus så har man lite familj och släktingar som är nyfiken på hur man har det hemma. även kul för en själv och kolla tillbaka =)

Så kommer börja blogga igen, men ha lösenord på bloggen nu.


Kommer lägga ut mer bilder ikväll när jag kommer hem,


 här har jag tagit lite kort på hallen som blev klar igår.

 





Sen här har vi före och efter bild på badrummet som vi gjort om, vi har endast köpt nya badrums möbler,

toalett och handfat osv. vill egentligen kakla där inne, men det får blir i framtiden nån gång.

vart iaf tusen ggr bättre än innen =P 


FÖRE


EFTER. (det hänger en spegel ovanför handfatet idag, hade ingen bild på det)

Ovido - Quiz & Flashcards