SophieKindgren

Alla inlägg under januari 2011

Av sophie kindgren - 4 januari 2011 21:30


jag har ju turen att bo granne med erika, mattias och emilio. =P

så jag får träffa sötnosen ofta!

ikväll så fick vi passa han en snabbis =)  mys mys!


ne nu ska jag se tre kronor, sen blir det sova. och imorn ska jag packa!  



ante myser med emilio =)


här ligger han hemma och sover, precis kommit hem från bb igår =)

finns det nån sötare? ne precis!

     


Av sophie kindgren - 4 januari 2011 11:37


hello hello =)


börja dagen med tandläkaren igen, less o gå dit nu. men skönt när allt är klart!


sen gick jag och tog en snabbsolning, hoppas jag hinner få nå färg till kryssningen! skulle ha börjat sola tidigare, men inte haft tid.


Vi ska iaf på kryssnig fredag-söndag, Cinderella blir det denna gång!

fast vi åker ner på torsdagen redan och sover en natt hos lollos pappa.

sedan åker jag till södertälje efter kryssningen och stannar en vecka =)

många o hälsa på, hoppas jag hinner med alla.  =)


ne nu ska jag ner och städa i bilen, så det är lite trevligare när vi ska bila ner på torsdag =)



Maren i södertälje =)




Av sophie kindgren - 3 januari 2011 10:37

hej hopp!


då var man arbets-sökande igen då. Blääh!


börja iaf dagen med tandläkarbesök 07.20! 

sedan senaste Desperate som äntligen börjat igen efter sitt lilla uppehåll  =)

och så har jag plockat till lite här hemma, och sett ett avsnitt av tre kronor oxå!
och nu tänkte jag bege mej en snabbis på stan och handla lite till erika och mattias sötnos emilio.  kul kul =D 
vi var och hälsa på dem en snabbis igår igen och man blir ju helt kär i han, så liten o söt. <3  


  





Av sophie kindgren - 2 januari 2011 12:09

glömde ju säga att det bästa som hände på nyårsafton var ju att erika och mattias fick en liten pojke.  00.15 föddes han! ( så egentligen dagen efter)

vi åkte iaf och hälsa på dem på bb igår kväll.  och han va så sööööt! Och så liten.


  

Av sophie kindgren - 2 januari 2011 10:58

Gott nytt år! 

Och nu har jag tid för bloggen igen!  =P


på nyår var vi hemma hos oss, och så hade vi gäster, Crille & sandra. Matte och Lollo och så kom stefan.  Vi gjorde mat och så tillsammans. =)


Förätten: en super god kräftstjärts röra i tunnbrödskorgar som lollo gjort!

varmrätten: oxfile, potatis gratäng, pommes och apelsinsås. sjukt gott blev det!

efterätten: vi skippa det och körde på ost och kex istället lite senare.


sen drack vi massa gott, goda likörer, goda drinkar och hade super trevligt!

Sedan vart det Singstar och dansgolv här hemma, haha =P


super lyckad kväll! 


   


   


                 

Ovido - Quiz & Flashcards