SophieKindgren

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

nytt jobb, Personalfest osv osv....

Av sophie kindgren - 23 september 2011 23:05

ja just de, man hade ju mer tid o blogga på hösten? *host*

Men det var innan jag visste att jag skulle börja på ett nytt jobb i onsdags =P


Dem ringde mig i fredags för en vecka sen från Eon och undra om jag ville komma på en intervju på tisdagen, och dagen efter börja jag där. snabba puckar!

Så har haft utbildning ons,tor, fre(idag)  och dagarna innan jobba jag på ica.
och när man kommer hem blir det middag, sen ser man på film/tv och tar de lugnt.  Så ja därför har jag inte bloggat =P   



Så ja vad händer just nu då?  

Det är fredagkväll i hushållet  Lindström/kindgren, 

Det blev Tacos till middag, Film till det blev Maria Wern. 

Sedan blev det Idol!


Sen har Vi precis lekt frisör här hemma!  haha. 

Ni som känner min ante vet att han har världens hårväxt!! tjock o fluffigt hår! 

Så jag har vart och klippt lite där =P

Han KAnske inte fick världens finaste frisyr! ( jag kolla på ett Youtube klipp hur man klipper hår på män) sen högg ja in! Sååå Nästa gång får han gå till frissan tror jag =P


just Nu har vi lite "egentid" så ante spelar sitt tråkiga Hockey spel, Och jag ska se på senaste vampire diaries avsnitten nu efter jag bloggat!


Imorn är det Personalfest med ica, eller Husfest är det,för vi ska vara tillsammans med Systembolaget och Golds gym! SÅ det blir nog väldigt roligt!

Ska käka, köra lite tävligar osv =)



Neeh fy vilket långt inlägg!!   BYe bye!


            




 
 
Ingen bild

Sollefteå / Stockholm

24 september 2011 01:30

vampire diaries är grymma avsnitt ju =D.. / hägga =).. linkan vet vem det e iaf =).. ha det bäst ni 2 =)

 
Sandra

Sandra

24 september 2011 11:23

Tro jag ska anlita dig som frisör till mitt hår snart a ;)

http://feliz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie kindgren - 1 juli 2012 17:27

Igår var svärfar hos oss och hjälpte till att ta ner 2 träd på bakisdan.  Först hade det ena knäckts och gått sönder i vintras, sen knäcktes en till gren förra helgen.  Sen blev det skugga på hela baksidan efter kl 1...

Av sophie kindgren - 12 juni 2012 21:56

japp, och igår fyllde jag år och fick bla den här superfina lampan och super super fina ljuslyktan!  jag ska ta bort ljusstakarna i mitten oxå.. men dem får va där tills jag kommer på vad jag vill ha där =)        ...

Av sophie kindgren - 12 juni 2012 21:22

Här är lite nya bilder på köket. Nytt köksbord. Har dock inte bestämt än om bordet ska stå sådär eller på långsidan... =P                    .  Och här är gästrummet/kontor. det är inte heller helt klart. ( och gardinen ska int...

Av sophie kindgren - 12 juni 2012 18:33

  Tog bild på huste imorse, det ska målas klart då tidigare ägare inte hann de. (men får bli nästa sommar så vi satsar på insidan av huset först)        Baksidan.       blommor jag planterat! jag är en riktig amatör! men det är k...

Av sophie kindgren - 15 mars 2012 21:56

                                    Tjolahopp, idag har jag vart på stan med erika, hittade äntligen 2 sänglampor!  Och ramen.. och fågelholken som står i fönstret =) Köpte ju även spegeln jag har på golvet för...

Ovido - Quiz & Flashcards