SophieKindgren

Alla inlägg under februari 2011

Av sophie kindgren - 14 februari 2011 21:25


idag på dagen va jag på möte, "16-24" nån slags ungdoms grupp via arbetsförmedlingen som jag går på varje dag kl 9, och är ca en timme.

 rätt trevligt där =)  skönt o få va lite social i dessa arbetslösa tider =P


efter det vart de ringa o fixa med a-kassan,  de är fel på mitt arbetsgivar intyg osv..  riinga hit och dit.. hoppas allt löser sej nu iaf!



Sen gjorde jag mys till ante sluta jobbet kl 16.
tände ljus och laga middag ( tacorullar) o fixa efterätt (kladdkaka)  =)

fick 10 röda rosor av min kärlek <3  

får se hur länge dem lever! dem kommer vara uppäten av tyson så fort vi lämnar buketten ur sikte! *suck*   



sen åkte han på träning kl 7, så nu har jag sett på senaste Desperate Housewives.

Surfat runt på samma internet sidor hundra gånger typ!   



bytte till rött ljus bakom tvn =P



  vilken avancerad dukning va? =P


  och kladdkaka i hjärtformar och rosa grädde =P 

haha, grädden såg inte så jätte aptitlig ut märkte jag sen =P


och mina fina bukett  <3  

Av sophie kindgren - 13 februari 2011 13:36

ska väl försöka mej på blogga lite nu igen, haha =P


Igår vart det en heldag ute i pulkabacken.

Jag, ante och hans lillesyster, sedan kom Crille och Sandra.
Vi åkte på en sånhär madrass, 2 st åt gången! o fy fan vad fort det gick, haha!
men va så sjuk jobbigt o gå upp för backen varje gång, den va rätt lång! haha =P


Sedan kom andreas bror med barn, plus antes syster erika med familj.
vi avslutade med lite korvgrillning, och grabbarna drack lite mintu i varm choklad!


Sen blev det ett varmt bad när man kom hem, och sedan melidifestvalen, och fy fan vilka dåliga låtar det är iår!   inte för att det brukar va så jätte bra låtar, men brukar iaf vara några som är helt okej..  men inte en enda iår tycker jag!






Jag längtar till sommaren nu!
jag vill ha sol och värme och vara brun!

(jag vet att jag ser flint ut i mitt slickade hår, haha)


här e på öland förra sommaren, som vi tyvär inte ska till i år =(  alla stugor är redan fullbokade, typiskt att Böda Sand skulle gå på tv så alla vill åka dit precis när vi hittat vårat sommarställe!!




Ovido - Quiz & Flashcards