SophieKindgren

Alla inlägg under mars 2011

Av sophie kindgren - 21 mars 2011 14:04

morsning korsning! 


idag har jag haft en "pyssla om mig" dag =P gjort följande:

-Pormask-plåster

-Ansiktsmask

-färga ögonfransar svart

-färga ögonbrynen brun

-noppat ögonbrynen.


man ser betydligt frächare ut osminkad, när man färgat ögonbryn och fransar!

fast jag är fortfarande blek som ett lik. så ser rätt hemsk ut ändå =P

slinga utväxten måste göras oxå, men får bli en annan dag!



i lördags följde jag med emma som var barnvakt åt bella och charlie och åkte lite pulka med dem =)

  

 jag och emma gjorde en snölykta =P


 



 


  

resultatet av färgade fransar =), glömde dock ta en förabild...


Av sophie kindgren - 18 mars 2011 08:03


Neh, om man ska uppdatera lite här, ligger fortfarande i sängen, surfa runt lite och vänta på att sandra ska vakna, så vi kan gå o träna! har tränat sen 1 mars och det känns bra än så länge! (fick precis sms av hon nu att hon är vaken, haha!)


Happ då hinner jag inte blogga nått  nu då,  dagens planer iaf....


-Träna med sandra 

-Helg städa

-Tvättstuga

-Handla kvällens middag-tacos och godsaker-chirre,dirre och karra! =P


Sen blir det fredags myyys och vårat favvo program har säsongs premiär ikväll!!

Så Ska Det Låta!  Hahah! '=P



har inte riktigt nån bild o bjuda på så får bli från förra helgen när vi va i borga fjäll!


        

Ovido - Quiz & Flashcards