SophieKindgren

Alla inlägg under september 2011

Av sophie kindgren - 23 september 2011 23:05

ja just de, man hade ju mer tid o blogga på hösten? *host*

Men det var innan jag visste att jag skulle börja på ett nytt jobb i onsdags =P


Dem ringde mig i fredags för en vecka sen från Eon och undra om jag ville komma på en intervju på tisdagen, och dagen efter börja jag där. snabba puckar!

Så har haft utbildning ons,tor, fre(idag)  och dagarna innan jobba jag på ica.
och när man kommer hem blir det middag, sen ser man på film/tv och tar de lugnt.  Så ja därför har jag inte bloggat =P   



Så ja vad händer just nu då?  

Det är fredagkväll i hushållet  Lindström/kindgren, 

Det blev Tacos till middag, Film till det blev Maria Wern. 

Sedan blev det Idol!


Sen har Vi precis lekt frisör här hemma!  haha. 

Ni som känner min ante vet att han har världens hårväxt!! tjock o fluffigt hår! 

Så jag har vart och klippt lite där =P

Han KAnske inte fick världens finaste frisyr! ( jag kolla på ett Youtube klipp hur man klipper hår på män) sen högg ja in! Sååå Nästa gång får han gå till frissan tror jag =P


just Nu har vi lite "egentid" så ante spelar sitt tråkiga Hockey spel, Och jag ska se på senaste vampire diaries avsnitten nu efter jag bloggat!


Imorn är det Personalfest med ica, eller Husfest är det,för vi ska vara tillsammans med Systembolaget och Golds gym! SÅ det blir nog väldigt roligt!

Ska käka, köra lite tävligar osv =)



Neeh fy vilket långt inlägg!!   BYe bye!


            




Av sophie kindgren - 17 september 2011 15:16

Vart lite ändrade planer igår.  
Jag och Sandra stannade hemma hos mig efter vi ätit , sandra var så förskyld och inge pigg alls. SÅ grabbarna åkte upp och bada tunna och drack öl utan oss =P

jag och sandra  köpte lite chips och godis och såg på bridesmaids.

Haha, den var faktist riktigt rolig.

Helt sjuk ibland. och på ett sätt dålig, men kul var den!  =P

Efter filmen såg vi idol, sen åkte vi och hämta våra pojkar vid ett tiden.

Så var en riktigt mysig tjejkväll =)  


Av sophie kindgren - 16 september 2011 10:42

Funderar på börja blogga igen, är rätt roligt när man kan se tillbaka på vad man gjort osv. Ångrar så mkt att jag tog bort den gamla bloggen. 

Och nu är det höst tider, så man har väl lite mer tid över att blogga. 


Igår efter jobbet så var jag med Sandra, Vi såg på Friends with Benefits.

Haha den var riktigt rolig!




Idag är jag ledig, Har precis sett första avsnittet på nya säsongen av The Vampire Diaries ! Sååå BRA!

Sen ska jag kila upp till arbetsförmedlingen, sen ska jag tvätta och helgstäda.
IKväll kommer Crille och sandra hit, så vi kör på årets sista grillning, sen blir det bada tunna =)  Härligt!  



Jag tvinga ante o posa lite med mig igår innan jag gick till sandra =P

          

Ovido - Quiz & Flashcards