SophieKindgren

Alla inlägg under mars 2012

Av sophie kindgren - 15 mars 2012 21:56



















Tjolahopp, idag har jag vart på stan med erika, hittade äntligen 2 sänglampor! 

Och ramen.. och fågelholken som står i fönstret =)

Köpte ju även spegeln jag har på golvet förra veckan, är mycet nöjd med den! fin fin!  tog en närbild på den så man ser detaljerna =)


vet att bilderna är lite halvkass, men med blixt så ser rummet så omysigt ut! 


Har även piffat till köket lite här i veckan! 



 

       

   





                                                                    Kök 


        


Av sophie kindgren - 8 mars 2012 10:09

Då var fondtapeten på plats! vart tusen gånger bättre än en vit tom vägg =P

nya lampor till sängborden och nya kuddar till sängen blir prio ett!

få bli nya gardiner i framtiden, men dem där få duga så länge... 


 

 
Av sophie kindgren - 7 mars 2012 16:30
















Haha, jag satt och kollade igenom lite bilder... hitta dem på när jag och sandra var på ladies night i oktober förra året =P  Fan var kul vi hade! haha en helt crasy kväll som jag aldrig kommer glömma!  Det värsta va iaf när sandras lillebror skulle köra hem oss mitt i natten (ca 10 mil resa) och vi får punka mitt i skogen!  haha! 


Dem har släppt biljetter får iår, Sundsvall 6 oktober.  Och vi ska lätt gå!






   

 


Ovido - Quiz & Flashcards