SophieKindgren

Alla inlägg under januari 2012

Av sophie kindgren - 3 januari 2012 15:37

Här har vi en lite bättre bild på vardagsrummet.

(eller ja är ju sämst kvallite på bilden, måste hitta kamera laddaeren)



Håller på leta efter en fin vägg text man kan ha på väggen där. =)

Sen vill jag ha en stor kandelab där granen står. ( så du vet ante)

  




Av sophie kindgren - 3 januari 2012 12:56

Hej hopp, Jag måste hitta min laddare till kameran så jag kan börja ta mer bilder.

Nu blir det bara Mobilbilder..tyvär


Julen firades som vanligt med antes familj och släkt. =)


Juldagen var vi samma sällskap fast hemma hos oss. Då vi åt julmat och drack och hade trevligt.


Nyårsafton var vi hemma hos oss oxå, Det var Jag, Ante, hans bror matte, kusin pernilla, hennes kille joel och hans syster saga. vi åkte skoter på dagen, sen vart det middag på kvällen, grabbarna bada badtunnan, sen spela vi spel. och smällde raketer på tolv slaget. 



      Mina Julklappar =)

då jag bara önska mig vedkorgen och skoterstövlar så är jag mer än nöjd =)



Vedkorgen, av svärmor och svärfar =)



     




jaa. jag la upp fler bilder här, men dem försvann?? =/ 

får fixa det sen...



























Ovido - Quiz & Flashcards