SophieKindgren

Alla inlägg under december 2010

Av sophie kindgren - 23 december 2010 07:49

God morgon =) 


har jobbat så mkt och det är så mkt folk nu på jobbet så man är helt slut när man kommer hem! Idag lär det vara ännu mer med folk, Löning!

är så skönt att man är klar med alla julklappar och julfix för längesen! =)

jag hatar o stressa och fixa allt i sista sekund! så jag är oftast ute i god tid =P



idag slutar jag 17.00  sen bär det av till andreas föräldrar på Uppersittarkväll! =)
blir det Bingolotto, sunes jul och lite julskink-mackor =)


Kan inte fatta att det är julafton imorn!! Helt sjuk!


ne nu ska jag fixa mej inför en dags jobb!


  

tyson vaktar julklapparna!

Av sophie kindgren - 20 december 2010 21:25

tog bort bloggen av lite olika anledningar...

jag ångra mej lite efteråt, men men, gjort är gjort! =)

men nu fixade jag en ny, eller ja en med samma namn och allt =P


ne så imorn blir det nya tag.


nu ska jag se på Tre Kronor.

alla mina serier har ju uppehåll nu, så jag ladda hem <tre Kronor, haha!
men det är faktist en bra serie för att vara svensk, det händer saker och är intriger hela tiden =P



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards